هشدار دادستان شهرستان دماوند به داوطلبان قانون گریز در انتخابات مجلس شورای اسلامی/ رصدهای اطلاعاتی جهت صیانت از آرای سالم مردم توسط دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود/ عملکرد ما مسئولان در برابر خواسته‌های مردم ضعیف بوده است

دادستان شهرستان دماوند به داوطلبان قانون گریز در انتخابات مجلس شورای اسلامی هشدار و گفت: رصدهای اطلاعاتی جهت صیانت از آرای سالم مردم توسط دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مرتضی طهماسبی در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار کرد: از همه کسانی که در تبیین دستاوردهای نظام تلاش می‌کنند به ویژه ائمه جمعه شهرستان دماوند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: تشکر از کاندیداهایی که قانون را رعایت می‌کنند و باید دست بوس آنها باشیم که در امر مشارکت حداکثری مردم تلاش می کنند.

دادستان دماوند تصریح کرد: به کسانی که تخلف می‌کنند، هشدار می‌دهیم به مسیر قانون بازگردند در غیر این صورت به زودی قدرت قانون به آنها نشان داده خواهد شد.

طهماسبی بیان کرد: از ابتدای امسال در جلسات مختلف به کسانی که گارد نامزد انتخاباتی گرفته بودند، هشدار دادیم که تحت رصد هستند و اکنون وقت برخورد با متخلف است.

وی خاطرنشان کرد: مستندسازی‌های لازم انجام شده و اگر با فرد متخلفی برخورد شد، کسی گل‌های نداشته باشد.

دادستان دماوند هشدار داد: اگر کسی سودای نمایندگی دارد و اقدامات غیرقانونی از جمله خرید رأی انجام دهد، بعد از انتخاب شدن هم مصون نیست؛ مراجع اطلاعاتی و امنیتی دست به دست هم دادند که از آرای صحیح مردم صیانت کنند و کسی خود را مصون نداند.

طهماسبی ادامه داد: مردم گلایه دارند، اما همراه نظام هستند، هر چند ما مسوولان نتوانستیم خواسته‌های مردم را برآورده کنیم، اما امیدواریم مردم در کنار حضور پرشور خود در انتخابات پیش‌رو، فرد اصلح را انتخاب کنند تا اثرگذاری بیشتری در قانون‌گذاری صحیح داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا