بخشدار مرکزی دماوند:

70 درصد مصوبات سفر وزرا و معاونان رئیس جمهور به دماوند در روستاها محقق شده است/ ارتقاء اینترنت نسل جدید در روستاهای دورافتاده دماوند

بخشدار مرکزی دماوند با بیان اینکه 70 درصد مصوبات سفر وزرا و معاونان رئیس جمهور به دماوند در روستاها محقق شده است، گفت: اینترنت نسل جدید در روستاهای دورافتاده دماوند ارتقاء یافت.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند در خصوص ماحصل حضور مسئولان عالی رتبه کشور در این شهرستان و دستاورد حضور آنان در چند سال اخیر در روستاهای بخش مرکزی دماوند اظهار داشت: حضور وزرای مختلف و معاونان رئیس جمهور در شهرستان دماوند علاوه بر اینکه در تاریخ این شهرستان بی‌سابقه بوده نمونه مشابه آن را در استان‌های سراسر کشور نیز نمی‌توان یافت.

وی افزود: این امر مهم بیانگر زحمات و پیگیری‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و همچنین جایگاه شهرستان دماوند در عرصه ملی و در نگاه کلان دولت و مجلس شورای اسلامی بوده که در جایگاه عالی قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور مسئولان عالی رتبه و ارشد نظام فارغ از هر نتیجه و دستاوردی در یک منطقه مزیتی مثبت خواهد بود که بدین منظور شایسته قدردانی از زحمات نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی است.

حیدری با تاکید بر اینکه حرکت جدید و مهمی در حوزه توسعه شهرستان دماوند و معرفی آن در سطح ملی آغاز شده، خاطرنشان کرد: حضور هر یک از وزرا و معاونان رئیس جمهور مصوبات خوبی را برای شهرستان به ارمغان آورده است.

بخشدار مرکزی دماوند تاکید کرد: گاز رسانی به تمام نقاط فاقد گاز، ایجاد مجتمع آبرسانی برای چندین روستا، ساماندهی و لایروبی سدهای قدیمی، توسعه سرزمینی برخی از روستاهای بخش مرکزی که سبب مهاجرت معکوس و ماندن افراد بومی در منطقه شده به عنوان بخشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در طی این مدت محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: فراهم شدن مقدمات پروژه مهم فاضلاب شهری، انجام پروژه‌های مهم در حوزه راهداری هم در بخش روستایی و هم در بخش شهری، قرار گرفتن شهر دماوند به عنوان یکی از 14 شهر هدف گردشگری کشور، پرداخت خسارت وارده به کشاورزان و افزایش بودجه ارزش افزوده به صورت ویژه در روستاهای بخش مرکزی از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در طی حضور وزرا و معاون رئیس جمهور در این شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح جهادی تبدیل کابل‌های سیمی به خود نگهدار، ارتقاء اینترنت نسل جدید در روستاهای دورافتاده همچون روستای تنگه و بسیاری از پروژه‌های خرد و کلان دیگر که در منطقه در دست اجرا قرار دارد و یا اجرا شده تحت حمایت‌های کلان این موضوع قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه 70 درصد مصوبات سفر وزرا و معاونان رئیس جمهور به شهرستان دماوند در سطح روستاها محقق شده تصریح کرد: امیدواریم در مدت زمان باقیمانده از دولت تدبیر و امید بتوانیم مابقی مصوبات را که به دلیل مشکلات مربوط به بودجه با سرعت کمتری در حال پیگیری است به اجرا درآوریم.

این مقام مسئول همچنین در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی به پنج روستای وادان، هاشمک، اسلام آباد و کالدشت بالا و پایین اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از طریق مدیر کل آبفای روستایی بودجه تحقق این پروژه که 5 میلیارد تومان بوده طی صدور دستور معاون وزیر نیرو تأمین شده و تا پایان سال اقدامات نهایی این پروژه انجام خواهد شد.

بخشدار مرکزی دماوند عنوان کرد: بی‌شک مردم شهرستان دماوند به‌ویژه بخش مرکزی شاهد اقدامات مهم انجام شده خواهند بود و شیطنت‌های سیاسی، مدیریتی برخی افراد و رسانه‌ها نمی‌تواند منکر این فعالیت‌ها که در طول تاریخ دماوند کم نظیر بوده شود.

1 دیدگاه

  1. سلام باید مسِولین اگاه ومردمی موردتقدیر وتشکر قراربکیرند .اقای حیدری بخشدارمحترم دماوند بسیار مردمی و کار آمد هستند .و آوازه خوبی و پاکی ایشان در دماوند مشهود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا