گلایه رئیس اداره صمت از توزیع ۳۴ تن روغن نباتی بدون اطلاع‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دماوند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از توزیع ۳۴ تن روغن نباتی بدون اطلاع‌رسانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در این شهرستان گلایه کرد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: طی مذاکره تلفنی با دبیر انجمن روغن ایران و معاون ایشان حدود ۴۵ تن روغن نباتی در شهرستان دماوند در آبان ماه توزیع شده است.

وی افزود: از این میران ۳۴.۵ تن آن توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوروش بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: اینجانب ضمن تشکر از زحمات انجمن روغن ایران، هیچ رضایتی ازنحوه توزیع روغن توسط فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای در شهرستان دماوند وجود ندارد.

آقاجان احمدی تصریح کرد: مراتب فوق را پیگیری خواهم کرد؛ علت چیست که دائما فروش اقلامی غیرضروری مانند تن ماهی، یادستمال کاغذی و … با تخفیفات مختلف از طرف برخی فروشگاه‌های بزرگ به تکرار به شماره شهروندان پیامک می‌شود.

وی گفت: ولی توزیع روغن که الان نیاز ضروری شهروندان است را بدون هیچ اطلاع‌رسانی توزیع می‌کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند ادامه داد: به کلیه فروشگاه‌ها که روغن از طریق شبکه مویرگی جذب می‌کنند ابلاغ خواهیم کرد که از اول آذرماه توزیع هر میزان روغنی که جذب کرده‌اند بدون اعلام رسمی به اداره صمت به منزله عرضه خارج از شبکه تلقی و پرونده به تعزیرات ارسال خواهد شد.

آقاجان احمدی عنوان کرد: پس قطعا فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای قبل از اطلاع رسمی جذب روغن به صمت و بازدید بازرسان به هیچ وجه حق توزیع ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا