رفع نواقص دوره‌های قبل حوزه بازرسی انتخابات در دماوند/ بازرسان انتخابات در شعب اخذ رأی نظارت کامل داشته باشند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند از رفع نواقص دوره‌های قبل حوزه بازرسی انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: بازرسان انتخابات در شعب اخذ رأی نظارت کامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی‌مهر، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند در همایش بزرگ عوامل انتخابات در شهرستان دماوند که در حسینیه محله قاضی شهر دماوند برگزار شد، اظهار داشت: همه نامزدهای انتخابات از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند و قطعا افراد اصلح هستند که امید است با تعامل هرچه بیشتر بین نامزدها و ستاد انتخابات شاهد برگزاری انتخابات سالم باشیم.

وی ادامه داد: برای داشتن انتخاباتی سالم نیازمند همکاری و تعامل بین اعضای شعب است که دست به دست هم دهند تا در روز انتخابات هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان دماوند تصریح کرد: در حوزه بازرسی تمامی نواقص دوره‌های قبل رفع شده و اقدامات مطلوبی برای بهبود نظارت صورت گرفته است.

رضای‌مهر بیان داشت: بازرسان انتخابات خستگی را کنار بگذارند و نظارت کامل بر تخلفات در شعب یا زمان شمارش آرا داشته باشند؛ از اعضای شعب می‌خواهیم محل‌های شعبه را شناسایی و آشنایی کاملی با وظایف خود داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا