مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

رفع مشکلات تداخلات اراضی شهرستان دماوند و اصلاحات هندسی از سوی منابع طبیعی تا پایان سال ۱۴۰۰/ پیگیری جبران خسارات سرمازدگی تگرگ و سیل‌زدگی به باغداران دماوند و فیروزکوه

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از رفع مشکلات تداخلات اراضی شهرستان دماوند و اصلاحات هندسی از سوی منابع طبیعی تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ایوب فصاحت در نشست بررسی مشکلات باغداران، کشاورزان و دامداران شهرستان دماوند اظهار داشت: جلسات مردمی مستمری با دماوند و فیروزکوه برای حل مشکلاتشان داریم.

وی افزود: تعدادی از مشکلات بهره برداران در حوزه اراضی بود که در بخش تداخلات اراضی پیگیری می‌کنیم امید است حداکثر تا پایان سال تمامی مشکلات آنها در صورت اعلام اصلاحات هندسی از سوی منابع طبیعی، حل شوند.

*پیگیری جبران خسارات سرمازدگی تگرگ و سیل‌زدگی به باغداران دماوند و فیروزکوه/ تسهیلاتی در اختیار باغداران خسارت دیده قرار می‌گیرد

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با پيگيري‌های نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در خصوص خسارات سرمازدگی و تگرگ و سیل به باغداران برآورد خسارت انجام شده است و نامه به وزارت کشور ارسال شد و پیگیر دریافت بخشی از جبران خسارت هستیم.

فصاحت عنوان کرد: طبق اعلام نطام صنفی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند پیگیر این هستیم که حتما تسهیلاتی در اختیار باغداران خسارت دیده قرار گیرد تا خسارات را خودشان مدیریت کنند.

وی گفت: جلساتی با مسئولان استان و شهرستان در رابطه با نهایی شدن تسهیلات تشکیل داده ایم و در حد توان مشکلات را پیگیری کنیم.

*اختصاص ۲۰۰۰ تن نهاده آماده به سهمیه دامداران و عشایر استان تهران

مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تهران عنوان کرد: خوشبختانه حدود دو هزار تن نهاده آماده علاوه بر سهمیه همیشگی به سهمیه دامداران و عشایر اختصاص داده ایم.

فصاحت گفت: در کل استان تهران نیز این مهم را پیگیری میکنیم این اقدام در مرحله اول تخصیص بود.

وی تاکید کرد: به دامداران و عشایر قول می‌دهیم که مشکل نهاده نداشته باشند اما باید سهمیه مذکور را از طریق کارخانجات خوراک دام به صورت آماده دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا