راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه در شهر دماوند با حضور پرشور و گسترده مردم + گزارش تصویری

مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مردم شهر دماوند از صبح امروز از میدان معلم تا گلزار شهدای گمنام شهر دماوند راهپیمایی کردند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر منافق بار دیگر شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که هر فشار، تحریم و سختی که از سوی استکبار علیه مردم این مرز و بوم انجام شود، بر مقاومت این مردم آگاه می‌افزاید و هیچگاه از حمایت ولایت دست بر نخواهند داشت.

در حاشیه این راهپیمایی برخی شرکت کنندگان حضور پرشکوه و با صلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را گواه دیگری بر مقاومت ملت ایران مقابل تحریم‌‍‌ها و فشارهای ظالمانه استکبار جهانی علیه این مرز و بوم دانستند و گفتند که مردم همچنان حمایت از ولایت را به عنوان اصلی غیر قابل تغییر در سینه خود حفظ و در رفتارهایشان نشان خواهند داد و هرگز به رهبر خویش پشت نخواهند کرد.

همچنین مردم شهرستان دماوند امروز به وقت ۲۲ بهمن به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و تا حماسه ای ماندگار انتخابات پیش‌رو را خلق کنند و قطعه دیگر این پازل را در ۱۱ اسفندماه تکمیل خواهند کرد. در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه شهرستان دماوند، رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند جمعی از مسئولان ادارات هم حضور داشتند.

اجرای سرود از سوی نوجوانان دانش‌آموز در مسیر برگزاری راهپیمایی حال و هوای و خاصی را به مراسم داده است.

در پایان مراسم پس از قرائت قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا