امام جمعه موقت دماوند:

آماده‌سازی مساجد در دهه تکریم جهت ورود به ماه مبارک رمضان/ دولت باید دیپلماسی نفتی خود را به طور جدی فعال کند/ رونق تولید یکی از ارکان‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت دماوند از آماده‌سازی مساجد در دهه تکریم جهت ورود به ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: دولت باید دیپلماسی نفتی خود را به طور جدی فعال کند و رونق تولید یکی از ارکان‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین جمال هادیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دماوند ضمن اشاره به مناسبتهای مهم هفته پیش رو در رابطه با آغاز هفته کارگر عنوان داشت: مقام معظم رهبری روز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از کارگران صنایع مختلف کشور، کار جهادی و بی وقفه را از شرایط مهم رونق تولید و تحقق راهبرد عزت آفرین اقتصاد مقاومتی خواندند.

 وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکز شده اما بداند این ملت هیچگاه به زانو در نمی آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی دشمنی های آمریکا را بی پاسخ نمی گذارد.

امام جمعه موقت دماوند در ادامه به دهه تکریم و غبار روبی مساجد و همچنین جایگاه والای معلمین و روز معلم اشاره کرد و گفت: 6 اردیبهشت مصادف با 20 شعبان و آغاز دهه تکریم و غبار روبی مساجد می باشد، لذا سزاوار است تا ضمن دعوت مسلمین برای آماده‌سازی مساجد جهت ورود به ماه مبارک رمضان اقداماتی برای استفاده بهتر از این پایگاه الهی صورت گیرد و همچنین مورد توجه جوانان نیز این پایگاه دین و معنویت قرار گیرد تا ازبرنامه‌های انسان ساز آن بهره‌مند شوند.

هادیان ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم و آرزوی توفیق و سربلندی برای معلمین عنوان داشت: معلم از جایگاه با ارزش و تاثیر گذاری در هر جامعه ای برخوردار است که اگر رسالت خویش را به خوبی ایفا کند نه تنها سرنوشت تک تک افراد جامعه را به درستی رقم خواهد زد بلکه نسلی برای آینده بهتر تربیت خواهد کرد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد معلمان گفت: نقش معلمان در جامعه همچون نقش انبیاست برای مردم و به همین دلیل انگیزه همه سعادت‌ها و شقاوت‌ها از مدرسه و کلید آن در دست معلمین است.

امام جمعه موقت دماوند بنابر سخنان مقام معظم رهبری گفت: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصادی مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود در واقع زمینه‌ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در برابر تصمیم‌های بیگانگان خواهد شد، بنابراین باید فرهنگ کار و تولید و تلاش را ترویج دهیم و روحیه انتظار ثروت باد آورده را از بین ببریم چراکه تحریم‌ها موجب تکیه بر توان ظرفیت و ابتکارهای داخلی خواهد شد.

*دولت ایران باید مانع از عرضه نفت عربستان و امارات به بازار جهانی از مسیر تنگه هرمز شود/ با ساخت پروپالایشگاه‌های متعدد، خام فروشی نفت در کشور کمتر می‌شود

هادیان در مورد تحریم آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد: این طرح آمریکا هم همانند سایر طرح‌هایش با شکست مواجه می‌شود و بر خلاف ادعای آمریکا تحریم نفت برای ایران کشنده نیست اما دولت باید دیپلماسی نفتی خود را فعال کند و با قرار دادهای بلند مدت با کشورهای ترکیه، چین و هند وارد مذاکره شود.

وی تاکید کرد: دولت ایران باید به‌طور جدی و عملی مانع عرضه نفت کشورهای عربستان و امارات از تنگه هرمز به بازار جهانی شود و با ساخت پترو پالایشگاه های متعدد در داخل کشور نیاز به خام فروشی نفت را از بین ببرد و نسبت به تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی که غیر قابل تحریم هستند اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا