خبر تاخیر در بازگشایی ادارات شهرستان دماوند صحت ندارد

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران‌ شهرستان دماوند با بیان اینکه گازرسانی به ادارات و صنایع شهرستان محدود می‌شود افزود: خبر تاخیر در بازگشایی ادارات شهرستان دماوند برای فردا دوشنبه، صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهرخانی گفت: با هدف تداوم پایداری شبکه گاز، گازرسانی به صنایع و ادارات شهرستان دماوند تا اطلاع ثانوی محدود می‌شود.

وی با اشاره به گسترش سرما و کاهش دما اظهار کرد: با هدف تداوم گازرسانی به بخش خانگی، گاز ادارات دولتی و صنایع شهرستان دماوند تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبرو خواهد شد.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران‌ شهرستان دماوند با تاکید بر خاموش بودن موتورخانه ادارات و صنایع مستقر در شهرستان دماوند گفت: محدودیت در مصرف گاز از سوی صنایع و ادارات ضروری است و چنانکه این محدودیت اعمال نشود جریان گاز رسانی در بخش‌های مربوطه با قطعی روبرو خواهند شد.

وی با بیان اینکه مصرف گاز در صنایع نیز بسیار با اهمیت است، گفت: از مردم عزیز نیز تقاضا داریم با صرفه‌جویی در مصرف گاز گام مهمی در جلوگیری از آسیب به اشتغال و صنعت شهرستان بردارند.

طاهرخانی در پایان گفت: شهروندان عزیز اخبار تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارات را از منابع رسمی و پایگاه‌های خبری معتبر از جمله فرمانداری دنبال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا