امام جمعه دماوند:

خبرنگاران نقش به‌سزایی در صدور مفاهیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خارج مرزها دارند/ تشکر از برگزار کنندگان مراسم تجلیل از امامزادگان در امامزاده هاشم دماوند

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه وقتی اخبار صحیح نظام را به دنیا مخابره می‌کنند اجر انتقال مفاهیم انقلاب را دارند، گفت: از مسئولان امامزاده هاشم و اداره اوقاف و امور خیریه، هیئات مذهبی و ارگان‌ها که مراسم تجلیل از امامزادگان را در امامزاده هاشم دماوند برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی، مقبولیت مسئولان با رأی مردم تعیین می‌شود، اظهار کرد: در این نظام مشروعیت نیز توسط رهبری نظام ایجاد می‌شود و روز گذشته، این روز مهم برای رییس دولت دوازدهم بود.

وی افزود: بیداری‌های ملت ایران در مقطع مشروطه، نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی بود که در دو مقطع اول شکست خوردیم و در مقطع سوم پیروز شدیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: القای جدایی دین از سیاست و اختلاف‌افکنی بین علما و مردم منجر به مأیوسی از این نهضت و شکست آن شد.

فتاح دماوندی با اشاره به روز خبرنگار و شهادت شهید مسعود صارمی، بیان کرد: خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی ایران، وقتی اخبار صحیح نظام را به دنیا مخابره می‌کنند اجر انتقال مفاهیم انقلاب را دارند.

وی با اشاره به لزوم یادآوری شهدای عرصه خبر، خاطرنشان کرد: یاد افرادی که روزی اخبار دفاع مقدس و مظلومیت جمهوری اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را مخابره کردند و همچنین افرادی که در سرزمین‌های غریب، اخبار مجاهدت‌های مدافعان حرم را مخابره کردند گرامی می‌داریم.

امام جمعه دماوند گفت: از مسئولان امامزاده هاشم و اداره اوقاف و امور خیریه، هیئات مذهبی و ارگان‌ها که مراسم تجلیل از امامزادگان را در امامزاده هاشم دماوند برگزار کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا