تکریم مسئولان شهرستان دماوند از همسر مکرمه شهید والامقام شکراله غفوری در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس

مسئولان شهرستان دماوند از همسر مکرمه شهید والامقام شکراله غفوری در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس تکریم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، معاون سیاسی فرماندار شهرستان دماوند ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ، آقای فاضلی رئیس ستاد یادواره شهدای پاسدار ، آقای بخشی عضو معتمدین معین بنیاد شهید و مشاور ایثارگران فرمانداری با همسر مکرمه شهید والامقام شکراله غفوری در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس آزادسازی خرمشهر دیدار کردند.

پاسدار شهید شکراله غفوری چهارم فروردين ۱۳۴۲ در روستای آرو به دنيا آمدند. پس از گرفتن ديپلم در رشته تجربی و استخدام در سپاه به جبهه های حق علیه باطل شتافته و سرانجام در يكم مرداد ۱۳۶۳ در عملیات بدر شرق دجله به شهادت رسيدند. پيكر مطهر ایشان مدت‌ها در منطقه باقی ماند تا اینکه در سال ۱۳۷۶ به زادگاه خود بازگشت. از این شهید والامقام یک فرزند به یادگار مانده است.

گوشه ای از وصیت نامه شهید: بارالهی ، با خضوع و خشوع در برابرت فرود می‌آییم که آیه «فاستقم کما امرت» را به پیامبرت ابلاغ فرمودی ، چنان مقرر فرما که ما پاسداران نیز استقامت مردانه را از آن پیام‌آور عظیم‌الشأن فرا گرفته و مصلحت اسلام را بر مصالح فردی مقدم شماریم.

در این دیدار ضمن احوالپرسی از همسر محترمه شهید ، از مقام شامخ ایشان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا