تکریم مسئولان از همسر مکرمه شهید والامقام محمدرضا غلامی در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس

مسئولان شهرستان دماوند از همسر مکرمه شهید والامقام محمدرضا غلامی در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس تکریم کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، معاون سیاسی فرماندار شهرستان دماوند ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ، آقای فاضلی رئیس ستاد یادواره شهدای پاسدار ، آقای بخشی عضو معتمدین معین بنیاد شهید و مشاور ایثارگران فرمانداری با همسر مکرمه شهید والامقام محمدرضا غلامی در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بیت المقدس آزادسازی خرمشهر دیدار کردند.

پاسدار شهید محمدرضا غلامی در مهر ماه سال ۱۳۴۰ در روستای آرو دیده به جهان گشودند و در سن ۱۸ سالگی به استخدام سپاه درآمدند. با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شده و پس از سالها مبارزه و چندین بار مجروحیت سرانجام در ۱۱ اسفند ماه ۱۳۶۲ عملیات خیبر منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرازی از وصیت نامه شهید: از شما امت حزب اله می خواهم که گوش به فرمان امام باشید همانطوریکه تا به حال بوده اید و در خط امام حرکت کنید که همان راه حسین(ع) و راه رسول الله (ص) و راه امامان (ع) است و مخالفت از این راه مخالفت با اسلام است. باشد که خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند و ظهور امام زمان (عج) را نزدیک و رزمندگان اسلام را پیروزگرداند.

در این دیدار ضمن احوالپرسی از خانواده محترم شهید ، از مقام شامخ همسر محترمه شهید تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا