در جلسه شورای ترافیک شهرستان دماوند مطرح شد؛

تهیه طرح جامع کنترل ترافیک در شهرستان دماوند/ ساماندهی تردد خودروهای عبوری در منطقه گیلاوند

فرماندار شهرستان دماوند از تهیه طرح جامع کنترل ترافیک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جلسه شورای ترافیک شهرستان دماوند روز دوشنبه به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان و با حضور رضایی مهر، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، امیری، بخشدار رودهن و اعضای این شورا در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

گفتنی است هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل و موضوعات حوزه ترافیکی شهرستان دماوند وارائه راهکارهای لازم و اجرائی در این خصوص بوده است.

فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر لزوم ساماندهی ترافیک عبوری منطقه گیلاوند اظهار داشت: به منظور ساماندهی تردد های خودرو های عبوری در منطقه گیلاوند به خصوص در ایام تعطیل، طرح جامع ترافیکی شهرستان در حال تهیه می باشد.

وی افزود: کاهش تداخلات خودرو های عبوری، روانسازی ترافیک، کاهش زمان سفر، و ارتقاء ایمنی تردد، از جمله مواردی است که در این طرح لحاظ شده است.

طاهرخانی در ادامه بر ارتقای ایمنی و روان سازی ترافیک با اصلاح تداخلات جریان های عبوری تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌های متولی در مدیریت ترافیک و ایمن سازی راه های مواصلاتی شهرستان دماوند گفت: حفظ جان مردم از مهمترین اولویت های کاری ما در شهرستان دماوند است و دستگاه‌های متولی به ویژه شهرداری ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و راهور می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه‌ها، اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا