تقدیر از محیط‌بان دماوندی در آئین گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ دماوند

صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ در شهرستان دماوند از آقای مصطفی نیازی به نمایندگی از محیط‌بانان شهرستان به دلیل همکاری با جمعیت هلال احمر دماوند تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهری رئیس هلال احمر شهرستان دماوند اظهار کرد: در حادثه ماه گذشته غرق شدن فردی در روستای کلاک بعد از هفت ساعت تلاش و استفاده از تمام تجهیزات و حضور غواص جسد پیدا نشد و در ساعت یک بامداد با آقای میرزاکریمی رئیس اداره محیط زیست شهرستان تماس گرفته و تقاضای همکاری و ساخت چنگک جهت پیدا کردن و بیرون آوردن جسد از آب گل آلود آب بند خاکی کلاک را داشتیم.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان دماوند ادامه داد: بلافاصله بر اساس هماهنگی به‌ عمل آمده محیط‌بان مصطفی نیازی اقدام به جوشکاری و ساخت چنگک نموده و به همراه مهندس میرزاکریمی در محل حاضر و با همکاری عوامل امدادی با استفاده از این ابزار دست‌ساز جسد پیدا شده و از داخل گل و لای خارج می‌شود.

طاهری در خاتمه افزود: با توجه به حضور محیط‌بانان در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور تعامل خوبی در راستای انجام ماموریت‌های هلال احمر و امداد نجات افراد گرفتار و آسیب‌دیده به‌ خصوص در کوهستان‌ها، با اداره حفاظت محیط زیست داریم و از زحمات و همکاری این عزیزان تقدیر و تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا