تعیین تکلیف نقشه تعریض محور کیلان – ایوانکی در فاز مطالعاتی و طراحی قرار گرفت/ عملیات نوسازی خانه بهداشت ساران به زودی آغاز شود

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان با بیان اینکه تعیین تکلیف نقشه تعریض محور کیلان – ایوانکی، در فاز مطالعاتی و طراحی قرار گرفت، گفت: عملیات نوسازی خانه بهداشت ساران به زودی آغاز شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، پیمان آقاجان احمدی پس از بازدید از سطح محله ساران اظهار داشت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی که از مدتی قبل آغاز شده بود به محله ساران هم رسید و در حال حاضر اقداماتی همچون رنگ آمیزی جداول، لکه گیری، مرمت پل، آسفالت کوچه حسینه  که سالها به حال خود رها شده بود و برخی اقدامات دیگر طی هفته‌های اخیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: احداث لاین شرقی بلوار ساحلی تا انتهای دیوار ساحلی، روکش آسفالت بلوار مرکزی و لکه گیری معابر، همچنین افزایش سطح فضای سبز از دیگر برنامه‌های مدیریت شهر برای محله ساران است که برای سریع تر عملی شدن آنها با توکل به خداوند تلاش خواهیم کرد.

آقاجان احمدی با اشاره به اینکه ساران یکی از ورودی های شهر کیلان است گفت : در جلسات شورای شهر به عنوان سیاست گزار و برنامه ریز شهری، طرح احداث میدان و پارک در قسمت ورودی شهر مطرح شده که پس از تعیین تکلیف نقشه تعریض محور کیلان – ایوانکی، در فاز مطالعاتی و طراحی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: همچنین پس از ورود شورای شهر به بحث لزوم ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در شهر و با پیگیری‌های ارزشمند نماینده محبوب منطقه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار است؛ عملیات نوسازی خانه بهداشت ساران به زودی آغاز شود.

رئیس شورای شهر کیلان در پایان گفت: محلات مختلف شهر در کنار هم کیلان عزیز و بزرگ را تشکیل می‌دهند؛ نگاه شورای ششم توسعه درخور همه محلات شهر می باشد که امیدواریم با دعای خیر شهروندان عزیز این مهم حاصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا