تصاویری جالب از طراحی کلاس طرح معماری دانشگاه آزاد دماوند

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با طراحی‌های جالب و منحصر به فرد خود کارهای خلاقانه را ابداع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رشته معماری یکی از رشته های هنری است که علاقه‌مندان بسیاری در این رشته تحصیل می‌کنند.

دانشجویان این رشته می توانند با طراحی های جالب و منحصر به فرد خود کارهای خلاقانه را ابداع کنند.

محمدرضا پارام عضو هیئت علمی رشته معماری در دانشگاه آزاد اسلامي واحد دماوند با کمک دانشجویان این رشته توانستند طراحی منحصر به فردی را ابداع کنند که نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه بی نظیر است.

محمدرضا قربانی پارام عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه واحد دماوند عنوان کرد: بنده به همراه دانشجویانم یکی از کلاس‌های درس دانشگاه آزاد دماوند را طراحی داخلی کردیم و سعی داشتیم معماری مدرن ایرانی را به همراه تزئین سنتی گره چینی تلفیق و ارائه کنیم و در طی جستجو متوجه شدیم تنها کلاس درس دانشگاه در خاورمیانه هستیم که طراحی داخلی شده و حتی در سطح بین المللی کم نظیر است.

وی افزود: با توجه به اینکه این تغییر در روح و روان دانشجویان بسیار موثر هست این اقدام و انتشار آن شاید مورد استقبال واقع شد و به طراحی و زیبا سازی محیط آموزشی توجه بیشتری شد.

عضو هیات علمی گروه معماری دانشگاه واحد دماوند بیان کرد: آموزش و یادگیری در محیط دانشگاهی بخش مهمی از زندگی هر انسان است و همه انسان ها در طول زندگانی خود تحت تعلیم و آموزش قرار می گیرند.

پارام ادامه داد: به لحاظ اینکه فضای دانشگاهی و محیطی که در آن به امر آموزش و یادگیری پرداخته می‌شود تاثیر بسیار مهمی در امر یادگیری دانشجویان مقاطع تحصیلی خاصه سطوح پایه دارد، دقت در طراحی و ساخت این فضاها باید مورد توجه معماران و برنامه ریزان کشوری قرار گیرد و طراحی این گونه فضاها به نحو احسن انجام شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر زیباسازی فضاهای اموزشی با رویکرد سنتی و آمیخته با روش‌های نوین و مدرن می تواند ضمن تلفیق مضامین اسلامی و معاصر، امکان تشفی روحی و بهبود یادگیری دانشجویان را فراهم آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا