تسریع صدور پایان کار و مجوزات لازم جهت توسعه کشتارگاه صنعتی کشتارگاه مرغ صنعتی پارس دماوند

فرماندار شهرستان دماوند نسبت به‌ تسریع صدور پایان کار و مجوزات لازم جهت توسعه کشتارگاه صنعتی کشتارگاه مرغ صنعتی پارس دماوند تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، روز یکشنبه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، عابدین، بخشدار مرکزی، روسای ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان و جمعی از مسئولین در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه هدف از تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید است و اظهار کرد: به منظور بررسی و تبادل نظر وانجام هماهنگی های لازم برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دماوندبه صورت مستمر تشکیل می‌شود.

وی افزود: حوزه اشتغال در شهرستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های شهرستانی را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در منطقه استفاده شود.

گفتنی است موارد مطروحه دراین نشست شامل تسریع درپرداخت تسهیلات، صدور پایان کار و صدور مجوزات لازم جهت توسعه کشتارگاه صنعتی بود که دستورات لازم جهت پیگیری آن توسط فرماندار شهرستان دماوند به مسئولان مربوطه صادر شد.

شایان ذکر است کشتارگاه صنعتی مرغ پارس تنها کشتارگاه تمام مکانیزه مرغ شرق استان تهران و با ظرفیت تولید سالیانه ۱۸ هزار تن می باشد که درفاز اول آن حدود ۲۰۰ نفر اشتغالزایی داشته است که در صورت تکمیل آن برای بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال‌زایی انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا