رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

تست تب‌سنج و ضدعفونی دست‌های مشتریان در ورودی فروشگاه‌های بزرگ و پرتردد شهرستان دماوند الزامی است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: تست تب‌سنج و ضدعفونی دست‌های مشتریان در ورودی فروشگاه‌های بزرگ و پرتردد شهرستان دماوند الزامی است.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا و دستور فرماندار محترم شهرستان دماوند، رعایت ضوابط بهداشتی کامل در فروشگاه‌ها جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا الزامیست.

وی افزود: لذا در ابن رابطه در ورودی فروشگاه‌های بزرگ و پرتردد حتما تست تب‌سنج و انجام ضدعفونی دست‌های مشتریان با اسپری باید انجام شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: همچنین باید سعی شود پرداخت وجوه صرفا از طریق دستگاه کارت خوان صورت پذیرد.

آقاجان احمدی تصریح کرد: کلیه فروشندگان دارای ماسک و دستکش مناسب باشند و ضدعفونی تمام سطوح فروشگاه مرتب انجام شود و برای تهویه مناسب به فوریت اقدام شود.

وی ادامه داد: رعایت فاصله حداقل یک متر بین افراد الزامی و در صورت شلوغی به نحوی ورود به فروشگاه مدیریت شود که موجب تجمع نگردد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: هر فروشگاهی که قادر به انجام موارد فوق نمی‌باشد باید تعطیل نماید در غیر اینصورت با هماهنگی اداره صمت، توسط اماکن و اتاق اصناف پلمب خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا