رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی دماوند/ تعریف بیش از ۱۵ کد رسته تولیدی صنفی جدید مجاز توسط کمیسیون نظارت دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی این شهرستان خبر داد.

آرش آقاجان احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند  اظهار داشت: تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای واحدهای صنعتی مورد پپگیری قرار گرفت.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون با سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان دماوند، صدور ۴ پروانه بهره‌برداری جدید با اشتغال مستقیم بالغ بر ۱۲۵ نفر انجام شد.

*تمدید ۲۸ جواز تاسیس واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: ۲۸ جواز تاسیس با بررسی و کارشناسی پیشرفت فیزیکی پروژه در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند از مجموع ۱۵۰ کارخانه در حال احداث، تمدید گردید.

آقاجان احمدی گفت: برگزاری ۴ انتخابات اتحادیه صنفی از ابتدای سال تا کنون و در دست اقدام بودن ۲ انتخابات دیگر که یکی از آنها میاندوره ای است از دیگر اقدامات این نهاد می‌باشد.

وی تصریح کرد: اعمال ماده ۴۹ قانون نظام صنفی و بازدید مستمر هفتگی از اتحادیه های شهرستان دماوند به محوریت کمیسیون نظارت و تعریف بیش از ۱۵ کد رسته تولیدی صنفی جدید مجاز در سال ۹۹ از فعالیت‌های کمیسیون نظارت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا