بیست و دومین یادواره شهدای شهر آبسرد با حضور استاندار تهران

شامگاه دوشنبه همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) بیست و دومین یادواره شهدای شهر آبسرد در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران، رسولی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، قضاتلو فرماندار شهرستان پرديس، حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه، سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، حجت‌الاسلام میرشریفی امام جمعه آبسرد، بخشداران دماوند و رودهن و سایر مسئولان ادارات، خانواده شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور، مداحی حاج حسن حیدرزاده و اجرای گروه سرود پایگاه شهید روح‌الهی محله مرانک همراه بود.

سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور در این مراسم اظهار داشت: تمام ایالت‌های آمریکا اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۲۵ رسما اعلام خودمختاری خواهند کرد یعنی فروپاشی آمریکا از درون در این سال و نهایتا در ۲۰۲۵ اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: معادلات جهان رو به عوض شدن است و آمریکا و اروپا رو به اضمحلال و نابودی هستند و قدرت به سمت آسیا می‌آید.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کل کشور بیان داشت: شهید سلیمانی برای اولین بار تفکر مقاومت را ایجاد کرد و وقتی دشمن دید این تفکر در حال جهانی شدن است حاج قاسم را به شهادت رساندند.

وی گفت: امید است وضعیت آینده جهان به شدت به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود و به علت جاده ابریشم روابطمان و معادلات اقتصادی ما با جهان عوض خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: چین و عربستان و روسیه و… حول محور مقاومت و تفکر انقلاب اسلامی می‌چرخند و فرصت‌های مهمی برای کشور و دولت ما پیش آمده است.

وی تصریح کرد: گوش دولت به دستورات مقام معظم رهبری است و هرچند ضعفهایی در دولت باشد اما جریان عمومی و اقتصادی کشور به شدت به نفع آرمانهای انقلاب اسلامی نزدیک است.

لازم به ذکر است شهر آبسرد مزین به وجود مبارک ۷۲ شهید گلگون کفن است که از این تعداد دو شهید انقلاب اسلامی، ۵۲ شهید دوران دفاع مقدس، دو شهید گمنام و ۱۶ شهید مدافع حرم می‌باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا