به کسانی که خارج از آرای سالم در این دوره از انتخابات فکر دیگری داشته باشند، با جديت برخورد می‌شود/ سالم ترین و بی نقص ترین انتخابات را در یک محیط آرام برای مردم برگزار خواهیم کرد/ چتر دوستان اطلاعات و امنیتی در انتخابات پیش‌رو گسترده است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه به کسانی که خارج از آرای سالم در این دوره از انتخابات فکر دیگری داشته باشند، با جديت برخورد می‌شود، گفت: سالم‌ترین و بی‌نقص‌ترین انتخابات را در یک محیط آرام برای مردم برگزار خواهیم کرد و چتر دوستان اطلاعات و امنیتی در انتخابات پیش‌رو گسترده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در جلسه شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: انتخابات پیشرو نخستین انتخاباتی است که در دولت سیزدهم برگزار می‌شود که سلامت و برگزاری بدون نقص و همچنین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هم برای دولت و هم نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار است و همه باید پای کار باشیم.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان برگزاری انتخابات، هیچ مسئول و دست اندرکاری در مرخصی نخواهد بود و همه در آماده‌باش برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات هستند و لازم است در زمینه امیدآفرینی و تبیین دستاوردهای نظام و دولت در حوزه‌های مختلف تلاش کنیم و با برگزاری نشست‌های متعدد با گروه‌های هدف، آهاد جامعه را به حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق و از هر گونه جانبداری جدا پرهیز کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: مدیری را نبینیم چه در وقت اداری و چه خارج از وقت به دنبال نامزدها باشد و صحبت از یک نامزد کند تا مردم احساس کنند و ببینند که اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات حاکم است.

طاهرخانی گفت: می‌خواهیم سالم‌ترین و بی‌نقص‌ترین انتخابات را در یک محیط آرام برای مردم برگزار کنیم چرا که رای مردم حق الناس است و در این زمینه همه مردم باید تلاش کنند تا به بهترین نحو ممکن از آرای مردم صیانت شود و این مهم در جلسات و نشست‌های آموزشی و انتخاباتی تاکید شد و باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم با اختیار کامل، یک انتخاب درست داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در بحث موضوعات حاشیه‌ای که در سطح جامعه است، چتر دوستان اطلاعات و امنیتی گسترده بوده و من هشدار می‌دهم به کسانی که بخواهند خارج از آرای سالم در این دوره، فکر دیگری داشته باشند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: مطمئن باشید که اقدام قاطعی از سوی همکاران ما در شورای تامین در این زمینه منتظر آنان خواهد بود و بیاییم همه در سلامت انتخابات که یکی از محورهای چهارگانه مقام معظم رهبری است که برای همه ما تکلیف شده به بهترین نحو ممکن نقش ایفا کنیم؛ نامزدها در جای خود و ما نیز به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، سعی و تلاش ما براین است که به بهترین نحو ممکن اقدام کنیم.

وی در ادامه به آمادگی تمامی دستگاه جهت تشکیل ستاد خدمات سفر بعد از برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت عظیمی که از شهرستان عبور می‌کنند و قطعا دوست دارند یک روزی را در شهرستان مهمان باشند، می‌طلبد آمادگی لازم را داشته باشیم.

طاهرخانی ادامه داد: شهرداران به‌عنوان مدیران طرح استقبال از بهار و ستاد خدمات سفر در شهرهای خود هستند، تمامی تمهیداتی که لازم را بیاندیشند تا کارها به نحو احسن انجام شود و در بحث اسکان هم همکاران آموزش و پرورش هماهنگی لازم انجام و محل‌ها را اعلام کنند و همچنین اداره میراث فرهنگی نیز خدمات خود را با همه دستگاه‌ها که عضو ستاد خدمات سفر هستند، خواهد داشت.

گزارش خبری مصطفی شرافت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا