برگزاری جلسه آموزش خانواده در دماوند

جلسه آموزش خانواده به همت مدیریت آموزش و پرورش دماوند و همکاری مدیریت هنرستان فنی و حرفه‌ای دکتر حسابی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این جلسه با حضور حجت‌الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد، محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، مدیران مراسم، مشاوران و رؤسای انجمن اولیاء مدارس برگزار گردید.

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند خطاب به مدیران و اعضای حاضر در جلسه بر مشارکت بیشتر انجمن و اهمیت پرورش بر اساس مبانی اسلامی تاکید کرده و از اعضای انجمن مدارس خواست تا کمک‌های خود را منحصر به کمک مالی ندانسته و مشارکت در مسائل پرورشی را نیز در نظر داشته باشند.

محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند نیز به اهمیت انجمن به عنوان‌ یاور مدیر و مدرسه اشاره کردند و انجمن قوی را موهبتی برای مدرسه دانستند تا مدیر و پرسنل مدرسه را از دغدغه‌هایی غیر از آموزش و پرورش فرزندان این مرزو بوم رها کنند و مسائل عمرانی و دیگر مسائل وقت پرسنل مدارس را نگیرد.

ادامه مراسم دکتر علی صدرا سفیر خانواده تا بهشت صدا و سیما که برای آموزش اعضای انجمن مدارس دعوت شده بود، توضیحاتی در رابطه با روابط پدر و مادر با یکدیگر و رابطه‌ی آن‌ها با فرزندان بیان کردند.

همچنین در ادامه به ارائه راهکار و برنامه تدوین شده پرداختند و از اولیاء خواستند تا زن و شوهر برای هم و فرزندانشان زمان بگذارند.

علی صدرا در طول جلسه با استناد به قرآن، احادیث و کتاب‌های تربیتی معتبر موارد را برای حاضرین بیان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا