برگزاری جلسه آموزشی رابطین مشاور مدارس دماوند

جلسه آموزشی رابطین مشاور مدارس دماوند با حضور حسین آبائیان کارشناس فرهنگی هنری، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی، طاهره پورمقدم مدیر مرکز مشاوره، مینا صدیق دماوندی عضو تخصصی، محبوبه سادات احمدی از مشاوران و رابطین مدارس دماوند، در سالن اجتماعات دبیرستان حاج عبدالله توسلی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود، موضوع آموزش این جلسه، معرفی و اهداف طرح نماد، سامانه نماد، آزمون غربالگری نماد و شیوه‌های شناسایی، مداخله و ارجاع دانش‌آموزان با مشکلات رفتاری، تحصیلی و موارد اورژانس و فوریت بود که توسط مدیر مرکز مشاوره ارائه گردید.

در ادامه جلسه به بحث و تبادل نظر و طرح سوالات و ابهامات در ارتباط با طرح رابط، مشکلات سامانه در ثبت مشخصات و مشکلات آموزشی و رفتاری دانش‌آموزان در مدارس و شیوه‌های مقابله با آن اختصاص یافت.

تاکید رابطین بر توانمندسازی همکاران، رابطین، دانش‌آموزان و والدین با موضوع مهارت زندگی و آشنایی با آسیب‌ها و شیوه‌های موثر و کاربردی حل مساله در جلسات آموزشی بود.

مدیر مرکز مشاوره، با توجه به نتایج آزمون غربالگری سال ۱۴۰۱ مدارس، خواستار تشکیل گروه مداخله و همکاری رابطین با رشته‌های روان‌شناسی، مشاوره و علوم تر بیتی، در کنار مشاوران مدارس و اعضای مرکز مشاوره برای گرفتن مصاحبه تشخیصی از دانش‌آموزان مدارس دماوند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا