برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در شهرستان دماوند با هدف حمایت از تولیدات داخلی/ نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شهرهای دماوند و رودهن با ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت بازار دایر می‌شود

رئیس اداره صمت شهرستان دماوند از برپایی نمایشگاه مبلمان و لوستر در این شهرستان با هدف حمایت از تولیدات داخلی خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شهرهای دماوند و رودهن با ۱۵ درصد تخفیف زیر قیمت بازار دایر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، ظهر روز شنبه، حجت اله فضلعلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند به همراه صلاحی نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند و میرزاکریمی معاون تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از نمایشگاه مبلمان و لوستر با حضور تولید کنندگان برتر تهران دایر در سالن ورزشی هلال‌احمر شهرستان دماوند بازدید کرد.

این نمایشگاه شامل مبلمان سلطنتی، راحتی، سرویس خواب، غذاخوری، لوستر می‌باشد که با نازلترین قیمت‌ها و به روزترین مدل‌ها از تاریخ ۱۳ بهمن الی ۲۱ بهمن‌ماه دایر شده است و آماده ارائه خدمت به شما همشریان عزیز می‌باشد.

فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون که به مدت یک هفته‌ای است در شهرستان دماوند برپا شده است که در راستای حمایت از تولیدات داخلی و در راستای تنظیم بازار با توجه به اینکه در آستانه سال نو هستیم، کالای مورد نیاز خود را تامین کنند.

وی افزود: کیفیت محصولات نمایشگاه بالا بوده و از نظر قیمت‌ها نسبت به سطح بازار مناسب است به جهت اینکه کالاها مستقیم از تولید کننده عرضه شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان دماوند ضمن تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان و دستگاه‌های مربوطه در بر پایی این نمایشگاه، از دیگر برنامه‌های ما برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، نمایشگاه فروش بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان است که توسط اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار شهرستان در اسفند ماه برگزار می‌شود.

فضلعلی گفت: این نمایشگاه‌ها که از ۱۵ اسفندماه بر پا می شود، در شهر رودهن واقع در پارک پرچم و شهر دماوند محوطه اداره جهاد کشاورزی، برگزار می‌شود و اکثر کالاهای پرمصرف در ایام پایانی سال با قیمت مناسب و کنترل و نظارت با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار با مشارکت فروشندگان و تولیدکنندگان شهرستان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا