برف‌روبی و نمک‌‌پاشی 404 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند/ خدمات‌رسانی 21 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در طرح زمستانه راهداری شهرستان دماوند

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند از برف‌روبی و نمک‌‌پاشی 404 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان دماوند با اعلام آماده‌باش عوامل راهداری خبر داد و گفت: 21 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در شهرستان دماوند عملیات برای راهداری زمستانی خدمات‌رسانی کنند.

شورش احمدی خطیر در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با توجه به بارش برف از شامگاه یکشنبه چهار راهدارخانه فعال شلمبه، آبسرد، دلیچایی و سیدآباد آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای هستند.

وی بیان داشت: میزان نمک و شن تلفیقی دپو شده در چهار راهدارخانه نزدیک به 5000 تن می‌باشد و از 21 دستگاه ماشین اوورهال و ادوات سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی برخورداریم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دماوند با بیان اینکه تعداد نیروهای راهداری 45 نفر می‌باشد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده یک گریدر هپکو به مجموعه اضافه شد اما علیرغم تشکیل چند جلسه اقدامی از سوی مدیریت بحران استانداری صورت نگرفت.

احمدی خطیر ادامه داد: مقرر شده بود برای گردنه روزنه یا سرهار دو دستگاه جرثقیل داشته باشیم اما پیگیری‌ها از سال گذشته به نتیجه نرسیده است حتی یک ماشین کمک دار نیز به دستمان نرسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا