برخورد ادوات حفاری پیمانکار دستگاه‌های خدمات‌رسان با خط لوله گاز در بلوار شاهد منطقه گیلاوند/ قطعی گاز شهری شهروندان به علت تعمیرات حادثه شبکه گازرسانی

برخورد ادوات حفاری پیمانکار دستگاه‌های خدمات‌رسان با خط لوله گاز در بلوار شاهد منطقه گیلاوند منجر به وقوع حادثه آتش‌سوزی و قطعی گاز شهری شهروندان شد.

محسن زمانی، رئیس اداره گاز شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: ظاهرا پیمانکار یکی از ادارات خدمات‌رسان در حال حفاری زمین بوده که ادوات آن با لوله گاز برخورد کرده و باعث نشت گاز شده است.

وی افزود: به علت آتش زا بودن مواد موجود در مغازه اطراف همچون تینر آتش‌سوزی رخ داده است.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند گفت: آتش نشانی با حضور به موقع خود آتش را خاموش کرده است، از اینکه حفاری مجاز یا غیرمجاز بوده است اطلاعی نداریم و اکنون در حال رفع مشکل خط گازرسانی هستیم.

زمانی تصریح کرد: در حال حاضر درصدد تعمیر این خط گاز هستیم تا شبکه گاز خانه های مسکونی قطع نماند و اطلاعات بیشتری فعلا نداریم.

وی ادامه داد: قطعی گاز در خیابان ۹ دی اتفاق افتاده است به احتمال زیاد برای تخلیه سریع گاز نشت شده، گاز محدوده مراء را نیز قطع کرده‌ایم تا از این محل گاز وارد نشود.

رئیس اداره گاز شهرستان دماوند تصریح کرد: تلاش بر این است که تعمیرات زودتر انجام شود تا گاز مرا قطع نشود اما ممکن است گاز خیابان سپاه و بخش‌هایی از بلوار شاهد قطع شود.

زمانی گفت: امید است تا حدود ۲ ساعت آینده تعمیرات تکمیل شود اما وصل کردن گاز کمی زمانبر است زیرا باید خانه به خانه وصل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا