امام جمعه دماوند:

برای حل مشکلات کشور وحدت و دلسوزی همه جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی نیاز است/ رونق تولید و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و آسیا راه شکوفایی اقتصاد است

امام جمعه دماوند با بیان برای حل مشکلات کشور وحدت و دلسوزی همه جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی نیاز می‌باشد، گفت: رونق تولید و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و آسیا راه شکوفایی اقتصاد است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند اظهار داشت: هفته وحدت باید به قرن وحدت تبدیل شود تا توطئه‌های استکبار کم اثر شود..

وی افزود: شیعه و اهل سنت مشترکات فراوانی همانند پیامبر (ص)، قبله، قرآن، نماز، روزه، حج و امر به معروف و نهی از منکر دارند.

امام جمعه دماوند گفت: تحمل مخالف در زیست جمعی و مواجه کریمانه رمز موفقیت مسلمین است و آنها باید بدانند دشمن مشترکی دارند که آن صهیونیست‌ها ، آمریکا و مستکبرین هستند.

فتاح دماوندی عنوان کرد: تعامل سازنده و منطقی بین علما و دانشمندان جهان اسلام نقشه‌های دشمن برای تفرقه افکنی را نقش بر آب می‌کند و وحدت شیعه و سنی برکات فراوانی برای جهان اسلام دارد.

وی با بیان اینکه اختلاف و تفرقه همیشه فتنه ساز و خانمان سوز بوده است، تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور وحدت و دلسوزی همه جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی نیاز داریم.

امام جمعه دماوند گفت: حوادث اخیر عراق احزاب و مدرم این کشور را هوشیار کرد و آنها رهبران فتنه آر شناختند؛ شناخت نقاط قوت و ضعف و تلاش برای بهسازی ساختارهای قانونی و حاکمیتی وظیفه مردم و مسئولان دولت عراق است.

فتاح دماوندی افزود: مردم و احزاب لبنان باید کلام سید مقاومت را بشوند و عمل کنند تا پیروز شوند و مقاومت کلید واژه موفقیت است؛ این موضوع پشتوانه عقلی، تجربی و قرآنی دارد.

وی بیان کرد: از همه کشورهای اسلامی دعوت می‌کنیم به زنجیره طلایی مقاومت بپیوندند؛ مقاومت عزت آفرین و سازش زبونانه ذلت آفرین است.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: دشمن برای ما چالش درست می‌کند تا سازش کنیم و عبور از چالش‌ها هزینه دارد، اما منفعت کلان هم خواهد داشت.

فتاح دماوندی با بیان اینکه در مسئله برجام تاکنون صبر حسینی کردیم که امروز اقدام حسینی را آغاز کنیم، گفت: گام چهارم کاهش تعهدات برجامی و فعال‌سازی مجدد سایت فردو با منطق مقاومت فعال برداشته شد.

وی بیان کرد: سایت راهبردی فردو با برخورداری از آخرین استانداردهای دفاع غیرمتقارن یادآور اثبات و تثبیت توانمندی بالای هسته‌ای ایران برای دنیاست، اما بعد از عهد شکنی غربی‌ها 10 سال زودتر گاز را به سانترفیوژها ما تزریق کردیم.

امام جمعه دماوند ضمن تشکر از اقدامات دولت و سازمان انرژی هسته‌ای بابت فعالیت مجدد انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، گفت: در همین رابطه رهبر انقلاب تذکر دادند نباید بیش از اندازه معطل آمریکا و اروپا بمانیم.

یکسال صبر راهبردی و 6 ماه برای کاهش گام به گام تعهدات بر همگان ثابت کرد که کشورهای غربی عزمی برای انجام تعهدات خود ندارند و تکیه برای ظرفیت‌های داخلی، رونق تولید و استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه و آسیا تنها راه شکوفایی اقتصاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا