بدهی‌های فراوان از ادوار گذشته در شهرداری آبسرد/ از روز اول سکانداری ۲۰ نفر طلبکار با مدارک در دفتر شهرداری آبسرد صف کشیده بودند/ ادعای طلب ۲۳ میلیارد تومانی پیمانکار بلوار آیت‌الله خامنه‌ای از شهرداری آبسرد

شهردار آبسرد گفت: از روز اول سکانداری ۲۰ نفر طلبکار با مدارک در دفتر شهرداری آبسرد صف کشیده بودند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محمد اسماعیل جانعلی‌زاده در پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبسرد اظهار کرد: از روزی که سکان مدیریتی شهرداری آبسرد را قبول کردم و مشغول بکار شدم در روز اول کاری بیش از۲۰ نفر طلبکار از شهرداری با مدارک در دفتر شهرداری صف کشیده بودند.

وی افزود: افراد طلبکار به بنده مراجعه می‌کردند که بعد از مدتی لیستی که از واحدهای مختلف گرفتم که بیش از ۳۰ نفر برای شهرداری کار انجام داده بودند‌، ولی موفق به دریافت مطالبات خود نشده بودند.

*ادعای طلب ۲۳ میلیارد تومانی پیمانکار بلوار آیت‌الله خامنه‌ای از شهرداری آبسرد/ ۱۰۰ معبر فرعی در شهر آبسرد آسفالت‌ریزی شد/ سال گذشته ۳.۵ میلیارد تومان توسط پیمانکار از حساب شهرداری با رای و حکم قضایی خارج و برداشت شد

شهردار آبسرد گفت: همانطور که شهروندان عزیز مطلع هستند آبسرد دو بلوار ورودی دارد که بابت کارکرد در بلوار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۳.۵ میلیارد تومان در سال گذشته از حساب شهرداری با رای و حکم قضایی خارج و برداشت شد.

جانعلی‌زاده عنوان کرد:‌ پیمانکار مورد نظر هنوز ادعای ۲۳ میلیارد تومانی دیگر را دارد که از حساب شهرداری آبسرد برداشت نماید.

وی تصریح کرد: در شهرداری آبسرد اگر اتفاقی رخ ندهد، فقط هزینه‌های ثابت شهرداری آبسرد است که ماهیانه هزینه‌های جاری بالغ بر حدود دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد که بتوانیم با این مبلغ درب شهرداری آبسرد باز باشد و خدمات جاری را انجام دهیم که فقط رفت و روب جمع‌آوری زباله انجام شود.

شهردار آبسرد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ کوچه در جای جای این شهر مانند محله تاسکین، قلعه کهنه، بنیاد مسکن، شهرک گاز، زرشکدار و برخی از معابر آسفالت‌ریزی شد.

*رونق فرهنگسرای شهرداری آبسرد در زمینه فعالیت‌های فرهنگی

جانعلی‌زاده عنوان کرد: شهرداری آبسرد در حوزه فرهنگی شاید یک فرهنگسرا داشتیم، ولی عملا از رونق افتاده بود.

وی افزود: دغدغه شورای محترم اسلامی شهر آبسرد بر این بود که فرهنگسرا مجددا احیا شود که امروز شاهد این هستیم که بیش از۷۰۰ نفر هنرجو از سن چهار سال الی ۴۰ سال درحال آموزش‌ و یادگیری در رشته‌های مختلف مانند آموزش قرآن، خطاطی، نقاشی، موسیقی، شطرنج، زبان انگلیسی و … هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا