رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

بازدید از 78 مدرسه در شهرستان دماوند جهت بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی/ در حال حاضر 21 نفر در بخش کرونای بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از بازدید 78 مدرسه جهت بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد  و گفت: در حال حاضر 21 نفر در بخش کرونای بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حسن خیرخواه در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا برای دانش‌آموزان سخت‌تر خواهد بود و می‌طلبد که دقت بهداشت و درمان در این حوزه بیشتر باشد.

وی افزود: در مدت یک هفته از بازگشایی مدارس، 78 مدرسه توسط شبکه بهداشت و درمان بازدید شده‌اند و عکسی که از یک مدرسه در فضای مجازی منتشر شد توسط پرسنل شبکه بهداشت انجام نشده بلکه به دست خانواده‌های دانش آموزان صورت گرفته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ادامه داد: باید واقعیت را بپذیریم که شرایط حساس است و نگاه سختگیرانه همکاران بهداشت ناشی از اهمیت موضوع سلامت دانش آموزان است، نگاه آنها سوپرمارکتی نیست و براساس طبق 4 فصل دستورالعمل می‌باشد.

خیرخواه در خصوص ضدعفونی کردن مدارس تصریح کرد: انتظار می‌رود مجموعه شهری و شهرداریها و دهیاری‌ها کمک کنند تا روزانه حداقل یکبار مدارس و کلاس‌ها ضدعفونی شوند.

وی بیان کرد: سلامت دانش آموزان از جنبه دیگر نیز دارای اهمیت است چرا که آنها با ناقل بیماری بودن، می‌توانند اعضای دیگر خانواده مخصوصا پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را درگیر بیماری کنند.

*افزایش آمار بستری‌ها و وضعیت قرمز شهرستان دماوند کماکان ادامه دارد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: در حال حاضر 21 نفر در بخش کرونای بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند و آمار بستری‌ها طی چند روز اخیر رو به افزایش است و مشکلات و وضعیت قرمز شهرستان کماکان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: نیاز است با تعامل یکدیگر سلامت همه افراد جامعه به ویژه دانش آموزان را حفظ کنیم، در این راستا شبکه بهداشت آمادگی حضور کارشناسان در مدارس را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا