بارش نخستین برف پاییزی سال ۱۴۰۱ در دماوند/ عمليات نمك‌پاشي و برف‌روبي از ابتدای بارش برف در دماوند آغاز شد

مسئول ستاد برف روبي شهرداري دماوند از آغاز عمليات نمك پاشي و برفروبي و نيز ارائه خدمات به خودروهاي در راه مانده همزمان با بارش برف و كولاك در دماوند خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، بارش برف پاييزي از بامداد امروز یکشنبه شهر دماوند را سفيدپوش كرد كه طي آن ستاد برفروبي با آماده باش کامل نيروها و اتخاذ تدابير ويژه تمام نقاط برف گير و داراي مشكل را شناسايي كرده و اقدامات لازم براي پيشگيري از بروز مشكلات انجام گرفته است.

محمود بهرامی سرپرست شهرداری دماوند ضمن حضور در عملیات برف روبی در این خصوص اظهار كرد: با توجه به آغاز بارش برف  از صبح امروز، ستاد برف روبی شهرداری دماوند با تدابير در نظر گرفته شده و حضور به موقع نیروها، هرگونه مشكل در تردد خودروها و عابران پياده را مرتفع و تردد در سطح شهر در جریان است.

وي ادامه داد: با توجه به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني بر بارش برف، تمامي عوامل مرتبط در اين امور و اعضاي ستاد از اوايل بامداد امروز در سطح شهر حاضر و بمحض هرگونه مشكل با حضور نيروها و استفاده از ماشين آلات و تجهيزات اقدام به بازگشائي معابر نمودند.

اين مقام مسئول بيان كرد: امسال به جز سايت مركزي برف روبي، چندين سايت برف روبي و ایستگاه دپو نمک ديگر نيز در سطح منطقه آماده ارائه خدمات مرتبط به شهروندان است تا از هرگونه حوادث احتمالي پيشگيري و جلوگيري شود.

وي در پايان از شهروندان خواست تا با رعايت اصول ايمني از بروز هرگونه مشكلي جلوگيري كنند.

*همکاری شهروندان دماوندی در کنار نیروهای خدمات رسان امکان خدمات بیشتر را فراهم خواهد کرد

محمود بهرامی سرپرست شهرداری دماوند با اشاره به اینکه اولویت اصلی شهرداری پاکسازی نقاط حساس و خطرساز است، افزود: معابر اصلی، بلوارها و خیابان های منتهی به بیمارستان‌ها، واحدهای امدادی، مدارس و نقاط پرتردد و حادثه‏خیز شهر  در اولویت برف‏روبی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری دماوند هیچگونه کمبودی از لحاظ دپو نمک، نیروهای برف روب، ماشین آلات و .. ندارد، بیان کرد: هم اکنون تمامی ایستگاه های دپو نمک در سطح شهر پر بوده و خدمات رسانی انجام می شود.

سرپرست شهرداری دماوند با اشاره به اینکه برف موهبتی الهی است، از شهروندان درخواست نمود تا از هرگونه تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری نموده و یا با استفاده از زنجیر چرخ در معابر تردد نمایند؛ همچنین استفاده کمتر از نمک و نمک پاشی باعث حفظ محیط زیست و اموال عمومی خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون تمامی معابر اصلی شهر باز است و تردد در آن به راحتی انجام می شود؛ همچنین شهروندان می توانند برای ارائه خدمات بهتر با شماره های ۷۶۳۴۲۳۳۳ و ۷۶۳۲۶۱۶۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا