اختتامیه طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر شهرستان دماوند/ بهره‌مندی بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر در پست نوروزی دماوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از بهره‌مندی بیش از ۹ هزار و ۸۶۰ هزار نفر مسافر نوروزی از طرح خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر در پست نوروزی این شهرستان خبر داد.

سعید طاهری در حاشیه مراسم اختتامیه پست نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: طرح خدمات بشردوستانه اعضای جوانان هلال‌ احمر از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری در یک پست ثابت نوروزی در ورودی شهر دماوند آغاز شد‌.

وی اضافه کرد: در این طرح خدماتی نظیر تست فشار و قند خون و پایش سلامت و فضای دوستدار کودک برای سرگرمی و بازی کودکان همراه با آموزش و خیمه نماز برای مسافرین ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: در پویش بهرفت که به منظور جذب مشارکت و یادآوری مسئولیت اجتماعی به عموم مردم در پست‌های نوروزی اجرا شد، ۶ هزار و ۳۵۱ نفر از مردم و مسئولین با امضای میثاق‌نامه به این پویش پیوستند تا از حامیان و مجریان بهبود رفتارهای ترافیکی باشند.

طاهری ادامه داد: خدماتی در بخش‌های پیشگیری از مخاطرات، توزیع اقلام فرهنگی و آموزش‌های کمک‌های اولیه در پست نوروزی جوانان به مسافران و میهمانان نوروزی انجام گردید.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش اطلاع‌رسانی نقاط پرخطر و راهنمایی مسافران به اماکن گردشگری، فرهنگی و تفریحی خدمات لازم به مسافران ارائه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در پایان گفت: پست خدمات نوروزی جوانان هلال‌احمر شهرستان دماوند تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بر پا بود و در روز اختتامیه از زحمات تمامی اعضای جوانان حاضر در این طرح با لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی انجام گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا