اجرای عملیات روکش آسفالت محور روستایی آردینه بخش رودهن به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ روکش آسفالت محور روستایی ذره‌در هنوز باقی مانده و از مطالبات مردم است

رئیس اداره راهداری رودهن و پردیس با بیان اینکه  اجرای عملیات روکش آسفالت محور روستایی آردینه بخش رودهن به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: روکش آسفالت محور روستایی ذره‌در هنوز باقی مانده و از مطالبات مردم است.

حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: طی بازدیدی که از راه روستایی آردینه و وسکاره و جورد انجام شد، موفق شدیم از محل اعتبارات در محور وسکاره و جورد به طول پنج کیلومتر روکش آسفالت و زیرسازی را انجام دهیم.

وی افزود: برای محور آردینه که در بین دو روستای وسکاره و جورد است هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس اداره راهداری رودهن و پردیس گفت: طی نامه‌ فرماندار به نماینده مجلس هشت میلیارد تومان اعتبار برای این اداره راهداری در نظر گرفته شده اما هنوز تخصیص داده نشده است تا مابقی آسفالت را برای محور آردینه اجرا کنیم.

حاتمی ادامه داد: در خصوص محورهای راه‌های روستایی دیگر توانستیم محور عباس آباد به طول چهار کیلومتر روکش آسفالت را اجرا کنیم، اما محور روستایی ذره‌در هنوز باقی مانده که از مطالبات مردم است.

وی تصریح کرد: مسیرهای روستاهای دیگر شامل نوده، خورین و چشمه‌ها نیز به اعتبار نیاز دارند.

رئیس اداره راهداری رودهن و پردیس بیان داشت: اعتبارات ماشین آلات در این حوزه بسیار کم و کلا ۳۰۰ میلیون تومان است در حالی که ۲۵ دستگاه اعم از سنگین و نیمه سنگین داریم که با این اعتبارات کاری نمی‌توان کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا