آغاز گشت مشترک امور اراضی شهرستان دماوند ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲/ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در ایام نوروز با قاطعیت برخورد می‌شود

گشت مشترک امور اراضی شهرستان دماوند ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ آغاز شد.

رضا طاهرخانی، رئیس ستاد ساخت و ساز شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز با هماهنگی ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان و همراهی سایرمسئولان اقدام مشترک در مقابله با اینگونه ساخت و سازها و تصرفات اراضی را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: در ایام عید نیز مجددا اقدام مشترک پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات اراضی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان دماوند گفت: همه دستگاه‌ها به صورت مشترک از امروز با زمانبندی صبح و عصر در نقاط مختلف سطح شهرستان هماهنگی‌های لازم را صورت داده‌اند تا نظارت‌ها انجام شوند.

طاهرخانی ادامه داد: با هر گونه ساخت و ساز غیرمجازی که مشاهده شود در همان مکان با حضور ضابط قضایی اعمال قانون خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همه همشهریان توصیه می‌کنیم که ساخت وسازهای خود را به بعد از تعطیلات عید موکول کنند و بدون هماهنگی مسئولان این اقدام را انجام ندهند.

رئیس ستاد ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان دماوند عنوان کرد: گشت‌ها همه روزه تا پایان 15 فروردین در سطح شهرستان به صورت مشترک در دو شیفت با قاطعیت به کار خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا