بهره‌برداری از پروژه‌های‌ طرح هادی 6 روستای دماوند

13941118000356_PhotoLرئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از افزایش تراکم ساختمان‌ها به دو طبقه در روستای وادان خبر داد و گفت: پروژه‌های طرح هادی 6 روستای دماوند به مناسبت دهه مبارک به بهره‌برداری می‌‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، محسن حاجی‌عزیزی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی روستای وادان از توابع بخش مرکزی دماوند، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه طرح هادی این روستا در سال 88 تهیه شده است، اظهار کرد: در این زمینه مطمئناً هر طرح هادی ایراداتی دارد.

وی افزود: بافت روستاها محدوده‌ای است که سعی می‌کند تا از زمین‌خواری، ساخت و سازهای غیرمجاز و گسترش بی‌رویه روستا جلوگیری کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم با نظر فرمانداری شهرستان دماوند و بخشداری‌ها خدمات خوبی را به روستا ارائه دهیم.

حاجی‌عزیزی بیان کرد: در روستای وادان توانستیم تا تراکم ساختمان‌ها را به دو طبقه برسانیم، این تراکم در این روستا یک طبقه بود که خیلی از اهالی آن نمی‌توانستند طبقه اضافی بسازند.

وی با بیان اینکه طرح هادی نواقصی دارد که درصدد برطرف کردن آن هستیم، افزود: مشاوری که برای تهیه طرح هادی به روستاها می‌رود، نسبت به خیلی از مسائل روستاها آگاه نیست که نقش دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی در این خصوص حائز اهمیت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: با توجه به اینکه محدوده روستاها مشخص یا محصور نیست، مشاوران به خوبی نمی‌توانند آن را کارشناسی کنند که دهیارها و شوراهای اسلامی می‌توانند آگاه‌سازی‌های لازم را انجام دهند تا بسیاری از مشکلات جلوگیری شود.

حاجی‌عزیزی با اشاره به درخواست مسئولان وادان برای افزایش بافت روستای خود خاطرنشان کرد: در صورتی که افق جمیعتی روستای وادان پر شده باشد به امید خداوند متعال با توجه به ضوابط در حد معقول بافت این روستا را افزایش می‌دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه‌های طرح هادی 6 روستای آردینه، وادان، کهنک، یهر، کاجان و مشهد این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا