کاهش تخلفات در شهر آبسرد و روستاهای تابعه/ آشنایی بیشتر مردم با قوانین جهت پیشگیری از جرائم در آبسرد

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد از کاهش تخلفات در این شهر و روستاهای تابعه و آشنایی بیشتر مردم با قوانین جهت پیشگیری از جرائم در این شهر خبر داد.

DSC07700

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست شورای رسیدگی به مسائل امنیتی شهر آبسرد با حضور اعضای شهردار و شورای اسلامی شهر آبسرد، امام جمعه آبسرد، فرمانده کلانتری 13 شهر آبسرد و دهیاران سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

در این نشست مسائل امنیتی شهر آبسرد و روستاهای تحت پوشش شامل زان،بیدک، لومان اتابک کتی، اتابک اولیا و غیره مورد بررسی قرار گرفت.

سید مجتبی حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد در این نشست با اشاره به ارزیابی مثبت این منطقه اظهار کرد: با معرفی سروان امانی به عنوان فرمانده کلانتری 13 شهر آبسرد امنیت در این شهر برقرار شده و عملکرد این نهاد در این شهر مثبت خواهد بود.

وی گفت: همکاری مردم با نهاد نیروی انتظامی باعث تداوم بخشیدن به این امنیت منطقه شده است و خوشبختانه شهر آبسرد با کاهش تخلفات مواجه بوده است که این بیانگر حضور پلیس در شهر و روستای این شهر می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد آموزش مردم و آشنایی با قوانین جهت پیشگیری از جرائم را از دیگر اقدامات عوامل کلانتری در این شهر عنوان کرد و افزود: مردم آشنایی با قوانین را یاد گرفتند تا در موقع وقوع جرم اقدامات لازم را جهت اطلاع رسانی به پلیس انجام دهند که این اقدامات به موقع باعث کاهش تخلفات در این شهر شد.

حسینی ادامه داد: یکی دیگر از روش‌های آشنایی با قوانین نصب بنر آموزشی در نقاط پرتردد شهر و در روستاهای آبسرد است که در آگاهی مردم نقش بسزایی داشته است.

همچنین در پایان این نشست پیشنهاداتی از طرف اعضای شورا  جهت بهبود وضعیت امنیتی شهر و روستاهای تابعه منطقه آبسرد مطرح گردید.

DSC07698

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا