تخفیف 30 درصدی عوارض ساخت و ساز در کیلان/برگزاری مسابقه کتابخوانی در کیلان

شهردار کیلان از تخفیف 30 درصدی با مجوز شورای اسلامی شهر در عوارض ساخت و ساز این شهر خبر داد.

photo_2016-02-02_15-41-02

به گزارش پایگاه خبری تارود،  مرتضی سلیم‌آبادی به مناسبت دهه مبارک فجر با همراهی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان در این شهر حضور پیدا کرد.

وی با حضور در شهر کیلان، از پروژه‌های فضای سبز این شهر بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهر، ضمن بررسی پروژه‌های عمرانی و خدماتی قول‌های مساعدی را نیز داد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران همچنین از گلخانه و باغستان سلامت شهر کیلان که امسال با حضور معاون سیاسی وزیر کشور و معاون عمرانی استاندار تهران افتتاح شده بود، بازدید کرد.

سیدجلیل چوبداری در حاشیه بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر کیلان، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز وظیفه داریم تا به هر نحوی دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را که حاصل تلاش‌های امام خمینی (ره) است، گرامی بداریم.

وی افزود: به همین منظور، تلاش کردیم تا با آذین‌بندی محله‌های شهر کیلان فضای این شهر را در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر مهیا سازیم.

شهردار کیلان با اشاره به تخفیف 30 درصدی در عوارض ساخت و ساز در این شهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر کیلان، شهرداری این شهر در ایام دهه مبارک فجر 30 درصد از عوارض ساخت و ساز را تخفیف می‌دهد.

چوبداری تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی از برنامه‌هایی است که با همکاری امام جماعت مسجد جامع شهر کیلان انجام خواهد شد و جوایز نفیسی برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسابقات ورزشی جام فجر نیز در رشته‌های ورزشی فوتسال، والیبال، پینگ‌پنگ، فوتبال‌دستی و … همچون سال‌های گذشته با همکاری دفتر ورزش و جوانان شهر کیلان در سالن ورزشی این شهر از روزهای گذشته آغاز شده است.

شهردار کیلان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در روز راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری جشن باشکوه انقلاب در محله کوهان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این شهر عنوان و بیان کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن کیلان از میدان امیرکبیر به سمت بهشت فاطمه این شهر خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا