واکنش راکعی به اظهارات کرباسچی/اصلاحات نیازی به یارکشی از جبهه‌های مقابل ندارد

image515408فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش نسبت به اظهارات کرباسچی گفت: اصلاحات نیازی به یارکشی از جبهه‌های مقابل ندارد اما این امکان وجود دارد که از چهره‌های جا افتاده‌ای که در این سال‌ها خوب امتحان داده‌اند استفاده کنند.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه راکعی عضو جبهه منحله مشارکت در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: با توجه به صحبت‌های قبلی اصلاح‌طلبان، اگر لازم باشد از بعضی از چهره‌های اصولگرایی که مورد قبول اصلاح‌طلبان هستند در انتخابات مجلس استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: اصولگرایانی مورد قبول اصلاح طلبان هستند که در این سال‌های پرفراز و نشیب، امتحان خوبی پس داده‌اند و با مسائل مربوط به اصلاح‌طلبان و رئیس دولت اصلاحات حزبی و گروهی برخورد نکرده‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به اظهارات کرباسچی که گفته اصلاح‌طلبان باید دنبال یارگیری از طرف مقابل باشند، گفت: اصلاحات نیازی به یارکشی از جبهه‌های مقابل ندارد اما این امکان وجود دارد که از چهره‌های جا افتاده‌ای که در این سال‌ها خوب امتحان داده‌اند استفاده کنند.

راکعی درخصوص سرلیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس آینده گفت: سر لیست اصلاح طلبان هنوز مشخص نشده است و لیست‌هایی که هرچند وقت یکبار ارائه می‌شود لیست‌های ساختگی است.

وی افزود: تمام تصمیم گیری‌های مهم و مواردی که باید اعلام شود به احتمال زیاد از طریق سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان که احتمالا خود آقای عارف که الان ریاست این شورا را هم بر عهنده دارند خواهد بود.

منبع: راه دانا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا