جمع‌آوری و اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر رودهن

n00002877-bعضو شورای اسلامی شهر رودهن از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در رودهن با تلاش انجمن حمایت از حیوانات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسین میرزایی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری رودهن در سال‌های گذشته و در چندین نوبت اقدام به اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر رودهن کرده است.

وی گفت: با توجه به شکایت برخی از حامیان محیط زیست و انجمن‌های حمایت از حیوانات در این خصوص که نه‌تنها در شهر رودهن، بلکه در تمام کشور به وجود آمده، شهرداری‌ها دیگر اجازه اتلاف سگ‌ها را ندارند و باید در این خصوص تصمیم دیگری اتخاذ شود.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن افزود: بنابراین مقرر شده تا انجمن حمایت از حیوانات، سگ‌های ولگردی که در طول شبانه‌روز برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند را جمع‌آوری و به محل مناسبی انتقال دهند تا در این صورت دیگر شاهد کشتار یا اتلاف این حیوانات نباشیم.

میرزایی ادامه داد: سگ‌های ولگرد در شهر رودهن علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان در طول شبانه‌روز موجب گسترش بیماری‌ها و همچنین زشت شدن چهره این شهر می‌شوند.

این مسئول افزود: این موضوع نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن قرار گرفته؛ چراکه زیبنده شهری علمی و گردشگری همچون رودهن نیست که شهروندان و مسافرانش شاهد چنین حیوانات مزاحمی باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با بیان اینکه مردم حق دارند که نگران امنیت و بهداشت شهر خود باشند، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا این معضل را که مورد شکایت بسیاری از شهروندان شده، برطرف کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا