همایش بصیرتی فرهنگیان در دماوند برگزار شد+ تصاویر

همایش بصیرتی فرهنگیان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان دماوند برگزار شد.

13940901000847_PhotoL

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان دماوند به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دبیرستان ایثارگران شهید باهنر شهر دماوند برگزار شد.

در این همایش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند، رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان دماوند و شماری از فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان حضور داشتند.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان دماوند در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هدف برگزاری همایش بصیرتی فرهنگیان دماوند، پاسداشت یاد و خاطره تمام فرهنگیان بسیجی بود که در هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن جنگیدند و از مرزوبوم کشور دفاع کردند.

سعید محمدنجفی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل شهدای والامقام از دیگر اهدافی بود که در همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان دماوند پیگیری شد.

وی با بیان اینکه همه باید در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند، گفت: در این زمینه، فرهنگیان می‌توانند نقش بسیار مؤثری را ایفا کنند.

مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان دماوند بیان کرد: در همایش بصیرتی فرهنگیان دماوند به موضوع‌های فرهنگی از جمله جنگ نرم و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان پرداخته و تلاش شد تا اطلاعات بیشتری در این زمینه‌ به فرهنگیان بسیجی ارائه شود.

13940901000845_PhotoL 13940901000846_PhotoL

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا