اعزام 120 نفر از دانش‌آموزان رودهنی به اردوهای راهیان نور

imagesبخشدار رودهن از اعزام 120 نفر از دانش‌آموزان دختر رودهنی به مناطق جنگی غرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا طاهرخانی اظهار کرد: اردوهای راهیان نور که با مدیریت و برنامه‌ریزی خوب و منظم سپاه هر ساله در ایام مختلف در سراسر کشور برگزار می‌شود، موجب آشنایی جوانان امروز با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان عزم راسخ و فداکاری‌های رزمندگان اسلام را در اردوهای راهیان نور به خوبی حس می‌کنند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، حال و هوای جنگ، فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت جوانان اوایل انقلاب را برای دانش آموزان به نمایش می‌گذارد، افزود: همه باید تلاش کنیم تا حماسه تاریخی دفاع مقدس که پرافتخارترین دوران نظام بوده، فراموش نشود و ارزش‌های آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

طاهرخانی اظهار داشت: جوانان امروز نیز دست کمی از جوانان اوایل انقلاب ندارند و اگر آن جوانان با اسلحه به جنگ با دشمن رفتند، جوانان امروز جامعه با علم و فناوری روز خود به جنگ دشمنان رفته‌اند و ثمره آن را به خوبی در جامعه مشاهده می‌کنیم.

این مسئول گفت: امروز به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و وجود دانشمندانی جوان توانسته‌ایم در بسیاری از عرصه‌ها از جمله علوم پزشکی، هوافضا، تسلیحات نظامی و … در زمره نخستین کشورهای دنیا قرار گیریم.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور می‌تواند سهم بسزایی در آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد، گفت: تا پایان سال تحصیلی جاری، 400 نفر از دانش آموزان رودهنی به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا