برخورد یک دستگاه کامیون با موتور سیکلت در رودهن/واژگونی یک دستگاه خودری پراید در آبسرد/سقوط کارگر در حین گردو تکانی در باغ‌های دماوند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند از برخورد یک دستگاه کامیون با موتور سیکلت در رودهن و واژگونی یک دستگاه خودری پراید در آبسرد خبر داد و گفت: همچنین امروز در اثر بی‌احتیاطی، شاهد سقوط کارگر از درخت در حین گردو تکانی در باغ‌های دماوند بودیم.

محمد مهدی محمدخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با موتور سیکلت در شهر رودهن، راکب موتور سیکلت توسط عوامل اورژانس ۱۱۵  راهی بیمارستان سوم شعبان دماوند گردید.

وی افزود: همچنین بر اثر سرعت زیاد یک دستگاه خودری پراید در شهر آبسرد منجر به واژگونی خودرو و مجروح شدن راننده گردید که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سوم شعبان انتقال یافت.

رئیس اورژانس شهرستان دماوند در خصوص کارگرانی که در این فصل از سال اقدام به زدن گردو از باغات شهرستان دماوند می‌کنند، گفت: متاسفانه در بعضی مواقع به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی توسط این اشخاص، شاهد سقوط آن‌ها از درختان گردو هستیم که امروز با یک مورد مواجه شدیم که توسط عوامل اورژانس ۱۱۵به بیمارستان سوم شعبان انتقال پیدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا