شهردار آبسرد خبر داد؛

اصلاح و رفع مغایرت‌های طرح جامع تفصیلی شهر آبسرد/ معرفی شهر آبسرد به عنوان قطب گردشگری شرق استان تهران با بازنگری طرح جامع تفصیلی

شهردار آبسرد از اصلاح و رفع مغایرت‌های طرح جامع تفصیلی معرفی آن به عنوان قطب گردشگری شرق استان تهران با بازنگری این طرح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدمحمد رفیعی طباطبایی در رابطه با اصلاح و رفع مغایرت‌های طرح جامع تفصیلی شهر آبسرد اظهار داشت: با توجه به مغایرت‌های موجود در طرح تفصیلی و گذشت 10 سال از ابلاغ طرح جامع طی جلسات متعدد و پیگیری‌های مکرر با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران قرارداد بازنگری طرح جامع با مشاور شهرساز (فرنهاد) صورت گرفت

وی در ادامه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و با اعمال این طرح جدید شهر آبسرد می‌تواند به عنوان قطب گردشگری شرق استان تهران قرار گیرد.

شهردار آبسرد ادامه داد: همچنین با انجام بازنگری در رفع مغایرت‌های طرح جامع تفصیلی شهر آبسرد، شهروندان نیز از عواید و تأثیرات آن بهره‌مند می‌شود.

طباطبایی در پایان با اشاره به تأثیرات مثبت این اقدام خاطرنشان کرد: در این بازنگری حریم شهر آبسرد نیز توانایی ایجاد شدن بافت جدید شهری را دارا می‌باشد که خود به خود باعث حل شدن بسیاری از مسائل و مشکلات خدماتی و عمرانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا