رئیس شورای شهر رودهن:

شورای شهر رودهن آماده هرگونه همکاری با بهزیستی شهرستان دماوند است

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رودهن آماده هرگونه همکاری با مسؤولان بهزیستی شهرستان دماوند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جلسه اعضای شورای اسلامی رودهن و مسؤولان بهزیستی شهرستان دماوند امشب در سالن جلسات شورای اسلامی شهر رودهن و با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، رئیس و اعضای کمیته مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان دماوند و اعضای شورای اسلامی شهر رودهن برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن در جلسه شورای اسلامی شهر رودهن با رئیس و اعضای کمیته مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان دماوند اظهار داشت: بهزیستی در چند حوزه مختلف فعالیت می‌کند و خدمات خوبی را به افراد تحت تکلف خود ارائه می‌دهد، اما در هر اداره‌ای مشکلات خاص خودش وجود دارد.

عباس‌علی عاشقی ادامه داد: متأسفانه در کل کشور مشکلات خاصی برای برخی افراد به‌خصوص معلولان و سالمندان و … وجود دارد و رودهن از این امر مستثنی نیست.

عاشقی گفت: شورای اسلامی شهر رودهن آمادگی هرگونه ارائه خدماتی را در به بهزیستی دارد و در راستای اهداف خدمات این نهاد مردمی کمک‌های لازم را خواهد کرد.

*هدف مسئولان بهزیستی مقدس است

منوچهر همت‌نجفی، عضو شورای اسلامی شهر رودهن نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: فعالیت اداره بهزیستی سخت و گسترده است و این اداره با هر قشری از جامعه سروکار دارد.

وی ادامه داد: هدف مسؤولان بهزیستی بسیار مقدس است، زیرابه دنبال خدمات به افراد نیازمند جامعه هستند؛ به‌خصوص به افرادی که دارای مشکلات خاص مانند معلولان خدمات گسترده‌ای را انجام می‌دهند.

همت‌نجفی بیان کرد: بهزیستی دو هدف شهری و فردی را دنبال می‌کنند و در این اهداف بایستی افراد معلول بیشتر موردتوجه قرار بگیرند.

وی افزود: متأسفانه در شهر رودهن تاکنون خدمات خوبی به معلولان عزیز ارائه نشده بود و قطعاً در پیش‌بینی بودجه سال آینده شهرداری رودهن، خبرهای خوبی را برای این عزیزان خواهیم داشت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا