مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد دماوند:

برگزاری سمینارهای تخصصی سلسله مباحث اقتصاد مهندسی در دانشگاه آزاد دماوند

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از برگزاری سمینارهای تخصصی سلسله مباحث اقتصاد مهندسی در این مرکز دانشگاهی خبر داد.

محمدرضا حاج علی اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در راستای ارتقای سطح دانش دانشجویان اقدام به برگزاری سمینارهای مختلف با موضوعات متنوع در سال جاری کرده است.

وی افزود: در این سمینار تخصصی در خصوص مباحثی همچون اقتصاد مهندسی و تأثیر آن بر کسب و کار و تجارت فردا در دو سطح مبتدی و پیشرفته، سیستم SIT و تأثیر آن در اقتصاد مهندسی، بررسی انواع business تحلیل کلیه عوامل مؤثر بر اقتصاد در دو سطح خرد و کلان، تأثیر علم اقتصاد مهندسی بر کار آفرینی، بررسی نمودارهای ارزشی و مالی مؤثر بر اقتصاد مهندسی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: سخنران این سمینار تخصصی دکتر «محبوبه نصیری‌فر» به مدت دوهفته از روز دوشنبه سیزدهم آذرماه ساعت 13:30 در سالن اجتماعات ساختمان آموزشی شماره یک این مرکز دانشگاهی برگزاری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا