در آستانه روز دانشجو صورت گرفت؛

تجلیل از دانشجویان فعال در زمینه نشریات و کانون های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

در آستانه روز دانشجو و در فضایی صمیمی از دانشجویان فعال در زمینه نشریات و کانون های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، در این مراسم، محمود صفری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت دانشجویان در زمینه نشریات و کانون‌های دانشجویی اظهار کرد: نشریات می‌توانند فضایی را ایجاد کنند که دانشجویان به راحتی حرف‌ها و صحبت‌های خود را بزنند و اگر انتقاد یا پیشنهادی دارند به راحتی بیان کنند.

وی به طور خاص به نشریه تخصصی گروه حقوق واحد دماوند اشاره و بیان کرد: اینکه دانشجو جرات و مجال نوشتن پیدا می‌کند و قلم دردست گرفته و می‌نویسد،واقعاً جای تبریک دارد؛ نشریه‌ای که با گذشت فقط یک سال و نیم موفق شده تعداد زیادی دانشجو را جذب و از تعداد زیادی از اساتید برای تهیه مطالب استفاده نماید اتفاق مهم و درخور توجهی است.

رییس واحد دماوند در ادامه خواستار انعکاس اخبار مهم جهان در نشریات شد و اظهار کرد: توصیه می‌کنم در نشریات دانشجویی از شرایط روز جهان خصوصاً شرایط منطقه خاورمیانه و از پیروزی مقتدرانه جبهه مقاومت در سوریه و عراق نیز صحبت شود تا همه ما قدردان این شهدای گران‌قدر باشیم؛ هم چنین با اینکه فصلنامه سپند یک نشریه دانشجویی در زمینه حقوقی است اما سعی کنید از اساتید و دانشجویان سایر گروه‌ها و رشته‌ها هم استفاده کنید و از کلام مقام معظم رهبری و وصیت نامه شهدا نیز بنویسید.

در ادامه مهدی خطیب دماوندی مدیرمسئول فصلنامه دانشجویی سپند ضمن تشکر از هیئت رییسه واحد دماوند، گزارشی از فعالیت هجده ماهه این نشریه ارائه و اظهار کرد: نشریه سپند حاصل همکاری بیش از 60 نفر از اساتید و دانشجویان به صورت مستقیم و غیرمستقیم است و تا کنون پنج شماره از این نشریه با کمک معاونت دانشجویی فرهنگی به چاپ رسیده و در این پنج شماره بالغبر 12 کار خبری،5 کار گزارشی، مصاحبه با اساتید و معاونان و مسئولان دانشگاه صورت گرفته است.

مدیرمسئول فصلنامه دانشجویی سپند بیان کرد: در زمینه تولید محتوی 40 مقاله و یادداشت کار شده و در زمینه‌هایی مثل طنز دانشجویی، گپ و گفت دانشجویی و غیره نیز مطالبی داشتیم؛ همچنین آثار دانشجویان در زمینه‌هایمقاله علمی تخصصی، سرمقاله و یادداشت، طراحی و صفحه آرایی و عکس و طنز در جشنواره نشریات دانشجویی ارسال شده و به زودی نتایج اعلام می‌شود.

در این مراسم همچنین از علیرضا جعفری که موفق به کسب مقام اول در بخش سازه سنگین ماکارانی شده بود و از فعالان کانون‌های دانشجویی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا