امام جمعه رودهن:

رهبری و ملت ایران به هیچ دولتی اجازه مذاکره درباره تجهیزات نظامی را نخواهند داد/ شیطنت اروپایی‌ها در تحریم‌ها بدتر از آمریکاست

امام جمعه رودهن گفت: مقام معظم رهبری و ملت ایران اجازه مذاکره درباره تجهیزات نظامی را به این دولت و هیچ دولتی نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج مصطفی خمینی (ره) اظهار کرد: باید در مصارف شخصی و زندگی اولیه قانع باشیم و از اسراف پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: اگر اندازه‌دار باشیم و درست مصرف کنیم، هرگز فقیری در جامعه وجود نخواهد داشت.

امام جمعه رودهن گفت: در کنار هر اسرافی، یک حق ضایع خواهد شد و اگر یاد بگیریم بیش از حد نیاز مصرف نکنیم، حقی ضایع نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه رودهن افزود: مشکل جامعه ما دست خودمان است و اگر رعایت کنیم، فقیری باقی نخواهد ماند و یکی از این راه‌ها، انفاق کردن است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم درست مصرف و لوازم اولیه اضافی را انفاق کنیم، مشکلی در جامعه نخواهیم داشت.

دانش‌آموزان راه شهدا را ادامه دهند

مدیح با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز از زمان انقلاب حضور داشتند و بهترین دوران خود را در جنگ تحمیلی گذراندند.

وی ادامه داد: شهید حسین فهمیده با فداکاری خون خود را اهدا کرد تا خاک و وطنش سالم بماند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: دانش‌آموزان به‌خصوص دانش‌آموزان بسیجی ادامه‌دهنده راه شهدا به‌خصوص شهدای دانش‌آموز باشند و سعی کنند از این بزرگواران الگو بگیرند.

وی افزود: اگر دانش‌آموزان راه و منش شهدای دانش‌آموز را ادامه دهند، هیچ‌وقت دشمنان جرأت نزدیک شدن به ایران را نخواهند داشت.

*شیطنت اروپایی‌ها در تحریم‌ها بدتر از آمریکاست

خطیب نماز جمعه رودهن با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا خاطرنشان کرد: جدیداً اعضای کنگره آمریکا تصویب کردند تا تحریم‌ها علیه ایران را افزایش دهند.

مدیح اضافه کرد: مردم ما بدانند شیطنت اروپایی‌ها در این تحریم‌ها بدتر از آمریکاست و بخش بعدی این شیطنت‌ها برای مسائل تجهیزات نظامی و دفاعی کشور است.

امام جمعه رودهن بیان کرد: تمام این تحریم‌ها و سخت‌گیری‌ها برای این است که رهبری و ملت ایران دست از دفاع بردارند؛ اما این آرزو را به گور می‌برند.

وی ادامه داد: در جریان انرژی هسته‌ای، دولت آن‌قدر در ملت جوسازی کرد تا مقام معظم رهبری مخالفت نکردند و اگر هم مخالفت می‌کردند، مردم می‌گفتند رهبری به فکر مردم نیستند.

مدیح اظهار داشت: این دولت و هر دولتی بداند تا مقام معظم رهبری حاضرند و ملت ایران پشتیبان ایشان هستند، مذاکره‌ای برای تجهیزات نظامی و دفاعی کشور نخواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا