گشت مشترک بازدید و بازرسی اصناف توسط کارشناسان واحد بازرسی صمت و اتاق اصناف شهرستان دماوند/ پرونده ۷ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد

طی گشت مشترک بازدید و بازرسی اصناف توسط کارشناسان واحد بازرسی صمت و اتاق اصناف شهرستان دماوند پرونده ۷ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در طی شکایات مکرر شهروندان عزیز در طی گشت مشترک اداره صمت و اتاق اصناف از تعداد ۱۸ واحد صنفی بازدید بعمل آمد و پرونده ۷ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

 لازم به ذکر است اکثر شکایات از واحد‌های صنفی نانوایی می‌باشد و این در حالی است که واحد‌های نانوایان نیز در قبال این شکایات حرف‌هایی دارند که برخی از آنها بحق می‌باشد، ولی این موضوع دلیل بر گرانفروشی و یا کم‌فروشی از سوی آنها نمی‌گردد.

شایان ذکر است واحد‌های بازرسی صمت و اتاق اصناف با هماهنگی مستمر آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایت‌های مردمی به صورت تمام وقت می‌باشد و این امر را وظیفه ذاتی و وجدانی خود می‌داند.

لذا از تمامی شهروندان عزیز و کسبه با انصاف خواهشمندیم در صورت مواجهه با هر گونه تخلف با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا