گشت بازدید و بازرسی اصناف شهرستان دماوند از واحد‌های صنفی فروش میوه و گوشت و مرغ و مواد غذایی و نانوائی/ پرونده ۹ واحد صنفی متخلف در شهرهای دماوند، گیلاوند، آبسرد و کیلان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد

طی گشت بازدید و بازرسی اصناف شهرستان دماوند از واحد‌های صنفی فروش میوه و گوشت و مرغ و مواد غذایی و نانوائی پرونده ۹ واحد صنفی متخلف در شهرهای دماوند، گیلاوند، آبسرد و کیلان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در طی این گشت و رسیدگی به شکایت‌های واصله مردمی مخصوصا در بحث میوه بر اساس قیمت عرف و سود مجاز بازار میوه و تره بار تهران و اتحادیه مربوطه با توجه به کیفیت در غالب ۲ اکیپ به شهرهای دماوند، گیلاوند، آبسرد و کیلان اعزام و از تعداد ۲۱ واحد صنفی بازدید به‌ عمل آمد.

در این گشت پرونده ۹ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد. عمده تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، نداشتن فاکتور معتبر می‌باشد. لازم به ذکر است یک واحد نانوایی در شهر کیلان نیز به دلیل تغییر خودسرانه نوع پخت و عرضه نان خارج از نرخ مصوب ضمن تشکیل پرونده، اخطار پلمپ نیز دریافت کرد.

از تمامی کسبه محترم و شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مواجهه با هر گونه تخلف با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ تماس حاصل نموده و واحد بازرسی را در انجام وظیفه یاری فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا