پست سیار شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند جهت تأمین برق پایدار صنایع به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: با هدف تعدیل بار و نیز تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع منطقه شمال شرق تهران، پست سیار دماوند ۲ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تارود، فرهاد شبیهی بهره‌برداری از ترانسفورماتور جدید پست سیار دماوند ۲ را در تأمین برق پایدار صنایع این شهرک موثر دانست و گفت: با در مدار قرار گرفتن این پست به ظرفیت ۳۰ مگاولت‌آمپر، امکان تعدیل بار و نیز تأمین برق مطمئن و پایدار صنایع بیش از گذشته فراهم شده است.

وی با تاکید بر نقش مؤثر و اهمیت اجرای این طرح‌ها، اظهار داشت: برق منطقه‌ای تهران برای تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکان صنعتی، چندین پروژه شهرک صنعتی را در دست اجرا دارد که به تدربج وارد مدار خواهد شد و از طرفی در بلند مدت زیرساخت مناسبی برای شهرک‌های صنعتی دماوند ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران اضافه کرد: طرح تعویض و جایگزینی ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر به جای ترانسفورماتور ۱٥ مگاولت‌آمپر قبلی و افزایش ظرفیت پست سیار شهرک صنعتی دماوند با استفاده از تجهیزات ساخت داخل و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در مدت کوتاه یکی از طرح‌های مهم شرکت برق منطقه‌ای تهران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا