پروژه شهر سالم در دماوند کلید خورد/ ارتقای کیفیت زندگی و سلامت شهروندان در اولویت قرار گرفت

همایش شهر سالم ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اردوگاه شهید مصطفی خمینی دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این همایش، زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، رامین نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام حاج احمدی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان دماوند، سهرابی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بندادکرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان، میرزاحسینی رئیس بیمارستان‌های زنجیره‌ای دماوند، بخشداران مرکزی و رودهن، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، رؤسای ادارات و جمعی از کارشناسان بهداشت و درمان شهرستان دماوند حضور داشتند.

این همایش با هدف معرفی و آغاز رسمی پروژه شهر سالم در دماوند، یکی از برنامه‌های مهم برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و زیست‌محیطی این شهرستان است. در همایش به اهمیت نقش شهرها در تأمین سلامت عمومی و ایجاد محیط‌های شهری پایدار و سالم تأکید شد.

در ادامه این همایش، کارشناسان و مسئولان محلی به تشریح ابعاد مختلف پروژه شهر سالم پرداختند و به اهمیت مشارکت شهروندان در این برنامه‌ها اشاره کردند.

این پروژه بخشی از برنامه‌های جهانی سازمان بهداشت جهانی (WHO) است و دماوند به عنوان یکی از شهرهای فعال در ایران به این پروژه پیوسته است.

 امید است که با اجرای آن، سلامت جسمی و روانی شهروندان و کیفیت محیط زیست بهبود یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا