وجود ۷۰۰ دانش‌آموز رأی اولی در شهرستان دماوند/ تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است

رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دماوند، از وجود ۷۰۰ دانش‌آموز رأی اولی در این شهرستان خبر داد و گفت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهانشاهی در سومین نشست کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی انتخابات شهرستان دماوند اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع در خصوص برگزاری انتخابات، حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

وی با تأکید بر موضوع برگزاری همایش رأی‌اولی‌ها در شهرستان دماوند بیان کرد: یکی از وظایف ما ایجاد امید در جامعه برای حضور مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت است؛ در این زمینه، افرادی که خاموش بوده و تحرکی ندارند، باید وارد عرصه انتخاباتی شوند.

رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع افزایش امید در جامعه، نقش احزاب، روابط‌ عمومی‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها بسیار مهم است.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری همایش رأی‌اولی‌ها، نقش آموزش و پرورش از اهمیت خاصی برخوردار است و باید هماهنگی‌های لازم در جهت برگزاری این همایش انجام شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر، حدود ۷۰۰ دانش‌آموز رأی‌اولی در شهرستان دماوند وجود دارند که باید هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایشی در این خصوص صورت گیرد و شهرداری‌ها نیز مساعدت لازم را در خصوص بحث پشتیبانی در این زمینه انجام دهند.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به اعلام زمان تبلیغات انتخاباتی، انجام تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است و به این جهت، باید این فضاها تحت کنترل قرار گیرد.

وی تأکید کرد: علاوه بر این، پایگاه‌های خبری فاقد مجوز باید به سمت قانونی شدن پیش روند؛ ما به دنبال کارهای صلبی نیستیم و باید به سمت حرکات مثبت حرکت کنیم که در این زمینه دستگاه‌های مختلف می‌توانند مؤثر عمل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا